Звіт про оцінку нерухомого майна від сертифікованого оцінювача

Залежно від виду об'єкта оцінки та форми звіту, він може бути виконаний у термін від 1 години до 5 робочих днів

Для чого потрібно проводити оцінку нерухомого майна

Купівля-продаж

Незалежний звіт про оцінку вартості майна для цілей купівлі-продажу є необхідним документом

Іпотека

Для придбання нерухомості в іпотеку, а також з метою кредитування під заставу об’єктів нерухомості

Спадок

Оцінка майна при вступі в спадщину є одним з важливих етапів процедури оформлення права власності

ми оцінюємо

оцінка квартири

від 800 грн
Дублікат звіту 200 грн
Термін виконання 1 доба

оцінка будинку дачі

від 1000 грн
Дублікат звіту 200 грн
Термін виконання 1 доба

нежитлові приміщення

від 1000 грн
Дублікат звіту 200 грн
Термін віконання 1 доба

зімельні ділянки

від 1000 грн
Дублікат звіту 200 грн
Термін виконання 1 доба

оцінка гаражу паркінгу

від 1000 грн
Дублікат звіту 200 грн
Термін виконання 1 доба

оцінка автомобіля

від 1000 грн
Дублікат звіту 200 грн
Термін виконання 1 доба

ДОСТАВКА

По Україні доставка здійснюється Новою поштою, Укрпоштою

По місту Київ доставка Новою поштою, Укрпоштою, доставка кур’єром (вартість від 50.00 грн)

УМОВИ ОПЛАТИ

Оплату можливо здійснювати готівкою та в безготівковій формі, накладним платежем при замовленні доставки через службу Нова пошта.

ВИЇЗД ЕКСПЕРТА НА ОБ’ЄКТ ОЦІНЮВАННЯ

Для складання звіту з експертної оцінки потрібні фотографіі об’єкта оцінки (включаються в звіт обов’язково).

Ви можете замовити виїзд оцінювача для дослідження об’єкта та фотозйомки або зробити фото самостійно та надіслати їх електронною поштою.

Виїзд експерта — платна послуга (вартість від 1000 грн).

Документи, необхідні для оцінки квартири:

1. Правовстановлюючі документи (Договір купівлі-продажу, Свідоцтво про право власності, Договір дарування, тощо.) — копія;
2. Технічний паспорт на квартиру — копія;
3. Паспорти всіх власників квартири — копії;
4. Ідентифікаційні коди всіх власників квартири — копії.

Документи, необхідні для оцінки житлового будинку:

1. Правовстановлюючі документи (Договір купівлі-продажу, Свідоцтво про право власності, Договір дарування, тощо.) — копія;
2. Технічний паспорт на будинок — копія;
3. Державний акт на землю — копія;
4. Відомості про наявність обтяжень, сервітутів (якщо такі є), в тому числі обтяження заставою, наявністю орендарів або інших обмежень щодо використання земельної ділянки;
5. Паспорти всіх власників будинку — копії;
6. Ідентифікаційні коди всіх власників будинку — копії.

Документи, необхідні для оцінки комерційної нерухомості:

1. Договір купівлі-продажу, міни, дарування або свідоцтво на нерухомість і т.д.
2. Повідомлення про реєстрацію угоди (при наявності)
3. Техпаспорт БТІ на нерухомість
4. Витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно (за наявності).
5. Паспорт і ідентифікаційний номер власників нерухомості (для фіз. осіб)
6. Свідоцтво про реєстрацію юр особи / виписка і свідоцтво платника пдв (для юр. осіб)

Додатковий перелік документів для оцінки:
1. Договір оренди землі, акт постійного користування або державний акт про власність на землю
2. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (при необхідності)

Приватне підприємство ОВІЛ є суб'єктом оціночної діяльності відповідно до сертифікату №13006/12, виданого фондом Державного майна України 24.02.2012 р.